Centrale telefoniczne

SYSTEM DUŻYCH MOŻLIWOŚCI

Decydując się na skorzystanie z naszych usług, otrzymujesz innowacyjny system zunifikowanej komunikacji. Silican NCP to rozwiązanie na miarę Twoich potrzeb. Wyróżnia się on bardzo szerokim zakresem usług, obejmujących m.in.:

  • Automatyczne generowanie zapowiedzi Text2Speech
  • Call center
  • Czat
  • Fax2Mail
  • Komunikator
  • Konferencje, wideo konferencje
  • Nagrywanie rozmów
  • Wysyłanie SMSów
  • Voice2Mail
  • Zarządzalne kolejkowanie połączeń

Lokalizacja nie ma znaczenia, gdyż oferowane przez nas rozwiązanie przeznaczone jest dla instytucji i firm z wszelkich branż, których oddziały zlokalizowane są w dowolnym miejscu. Ponadto, dzięki elastycznemu oprogramowaniu z dostępem do sieci LAN i WAN, a także wydzielonej wyłącznie dla systemu NCP (INT) możesz skutecznie zarządzać pojedynczymi elementami systemu oraz usługami w wielooddziałowej firmie. Co więcej, z uwagi na wykorzystanie efektywnego narzędzia Slican ConfigWEB masz możliwość zbudowania indywidualnego systemu wraz z jego konfiguracją przez przeglądarkę internetową.

NAJWAŻNIEJSZE SĄ TWOJE POTRZEBY

Szukasz rozwiązania, które możesz dowolnie personalizować tak, by możliwie jak najlepiej odpowiadało na Twoje potrzeby? Wybierz Platformę Slican NCP. Oferowane przez nas rozwiązanie pozwala na układanie kolejnych elementów systemu według potrzeb Klienta. Przykładowo, możesz dowolnie łączyć siedziby, np. kwaterę główną z oddziałami znajdującymi się zarówno na terenie, jak i poza granicami kraju – wszędzie tam, gdzie potrzebny jest stały, szybki oraz bezpośredni kontakt z klientem lub główną siedzibą. Centrala Slican NCP zapewnia bezproblemową telekomunikację dla nawet 10 000 użytkowników zarówno w przypadku pracowników call center czy firm doradczych, jak i mobilnych agentów ubezpieczeniowych oraz firm świadczących wsparcie techniczne lub usługi serwisowe. Ponadto, proponowana przez nas platforma jest skalowalna. Oznacza to, że zawsze doskonale dostosowuje się do wymagań Klienta, nawet w zakresie podwójnego sterowania czy zasilania oraz HotSwap.

ZAPEWNIJ SOBIE KOMFORT W KOMUNIKACJI

Kluczem do uzyskania obsługi klienta na najwyższym poziomie jest sprawna komunikacja pomiędzy oddziałami, wraz z pakietowym przesyłaniem informacji oraz w razie awarii, dodatkowymi trasami dla ruchu telekomunikacyjnego. Dodatkowo, bardzo ważny jest sprawny i prosty dostęp do centrali – w tym przypadku dzieje się to bezpośrednio. Możliwość błyskawicznej reakcji, a zarazem zoptymalizowania zarządzania systemem gwarantuje dostęp przez Internet lub z sieci LAN/WAN.

Priorytetem okazuje się również analiza zarówno historii połączeń, jak i rozmów. Owa analiza umożliwia wyeliminowanie wąskich gardeł. Jeśli chodzi o bezpieczeństwo systemu, jest to zagwarantowane poprzez szyfrowanie połączeń video i voice (TLS/SRTP) oraz redundację (CM400P i CM600P). Innymi słowy, oznacza to zdublowanie elementów systemu, co może zapewniać ciągłość pracy nawet w przypadku awarii.

Ponadto, telefony SIP realizują wiadomości tekstowe, a zarówno treść połączeń voice, jak i dane bilingowe mogą być rejestrowane. Do tego dochodzi:

  • Zintegrowany system CallCenter
  • Komunikator Messenger CTI
  • Wielofunkcyjna poczta głosowa Voice2mail
  • Zaawansowany interaktywny IVR

Natomiast możliwość zarządzania wieloma elementami systemu z jednego miejsca zapewnia narzędzie ConfigWEB.

Serwis i wsparcie central PANASONIC, PLATAN oraz innych

Ze względu na informacje o wycofaniu się z rynku central telefonicznych firmy Panasonic, oferujemy dalej pełne wsparcie i serwis central naszych klientów.

Masz pytania?

Czekamy na kontakt aby rozwiać wszystkie wątpliwości.

Pracujemy z najlepszymi: