SYSTEM DUŻYCH MOŻLIWOŚCI - CENTRALE SLICAN
Decydując się na skorzystanie z naszych usług montażu, serwisu, doradztwa i wsparcia, które prowadzimy na terenie miast Ostów Wielkopolski, Kalisz, Jarocin, Poznań, Wrocław, Leszno, Konin, Kępno, Oleśnica i innych miejscowości. Otrzymujesz innowacyjny system zunifikowanej komunikacji. Centrale Slican NCP to rozwiązanie na miarę Twoich potrzeb. Wyróżnia się ono bardzo szerokim zakresem usług, obejmujących m.in.:
- Automatyczne generowanie zapowiedzi Text2Speech
- Call center
- Czat
- Fax2Mail
- Komunikator
- Konferencje, wideo konferencje
- Nagrywanie rozmów
- Wysyłanie SMSów
- Voice2Mail
- Zarządzalne kolejkowanie połączeń
Lokalizacja nie ma znaczenia, gdyż oferowane przez nas rozwiązanie przeznaczone jest dla instytucji i firm z wszelkich branż, których oddziały zlokalizowane są w dowolnym miejscu. Ponadto, dzięki elastycznemu oprogramowaniu z dostępem do sieci LAN i WAN, a także wydzielonej wyłącznie dla systemu NCP (INT), można skutecznie zarządzać pojedynczymi elementami systemu oraz usługami w wielooddziałowej firmie. Co więcej, z uwagi na wykorzystanie efektywnego narzędzia Slican ConfigWEB istnieje możliwość zbudowania indywidualnego systemu wraz z jego konfiguracją przez przeglądarkę internetową.
NAJWAŻNIEJSZE SĄ TWOJE POTRZEBY — innowacyjne systemy centrali telefonicznych
ZAPEWNIJ SOBIE KOMFORT W KOMUNIKACJI — instalacja centrali telefonicznej w Krotoszynie i nie tylko
Kluczem do uzyskania obsługi klienta na najwyższym poziomie jest sprawna komunikacja pomiędzy oddziałami, wraz z pakietowym przesyłaniem informacji oraz w razie awarii, dodatkowymi trasami dla ruchu telekomunikacyjnego. Dodatkowo bardzo ważny pozostaje sprawny i prosty dostęp do centrali. W tym przypadku dzieje się to bezpośrednio. Możliwość błyskawicznej reakcji, a zarazem zoptymalizowania zarządzania systemem gwarantuje dostęp przez Internet lub z sieci LAN/WAN.
Priorytetem okazuje się również analiza zarówno historii połączeń, jak i rozmów. Owa analiza umożliwia wyeliminowanie wąskich gardeł. Jeśli chodzi o bezpieczeństwo systemu, jest to zagwarantowane poprzez szyfrowanie połączeń video i voice (TLS/SRTP) oraz redundację (CM400P i CM600P). Innymi słowy, oznacza to zdublowanie elementów systemu, co może zapewniać ciągłość pracy nawet w przypadku awarii.
Ponadto, telefony SIP realizują wiadomości tekstowe, a zarówno treść połączeń voice, jak i dane bilingowe mogą być rejestrowane. Do tego dochodzi:
- Zintegrowany system CallCenter
- Komunikator Messenger CTI
- Wielofunkcyjna poczta głosowa Voice2mail
- Zaawansowany interaktywny IVR
Natomiast możliwość zarządzania przez sieć wieloma elementami systemu z jednego miejsca zapewnia narzędzie ConfigWEB.
Serwis i wsparcie central telefonicznych SLICAN, PANASONIC, PLATAN oraz innych
Masz pytania?
Czekamy na kontakt aby rozwiać wszystkie wątpliwości.