
CENTRALE TELEFONICZNE - SYSTEM DUŻYCH MOŻLIWOŚCI
Decydując się na skorzystanie z naszych usług montażu, doradztwa i wsparcia, które prowadzimy na terenie Ostrowa Wielkopolskiego, Kalisza i Jarocina, otrzymujesz innowacyjny system zunifikowanej komunikacji. Centrale Slican NCP to rozwiązanie na miarę Twoich potrzeb. Wyróżnia się on bardzo szerokim zakresem usług, obejmujących m.in.:
- Automatyczne generowanie zapowiedzi Text2Speech
- Call center
- Czat
- Fax2Mail
- Komunikator
- Konferencje, wideo konferencje
- Nagrywanie rozmów
- Wysyłanie SMSów
- Voice2Mail
- Zarządzalne kolejkowanie połączeń
Lokalizacja nie ma znaczenia, gdyż oferowane przez nas rozwiązanie przeznaczone jest dla instytucji i firm z wszelkich branż, których oddziały zlokalizowane są w dowolnym miejscu. Ponadto, centrale dzięki elastycznemu oprogramowaniu z dostępem do sieci LAN i WAN, a także wydzielonej wyłącznie dla systemu NCP (INT) mogą skutecznie zarządzać pojedynczymi elementami systemu oraz usługami w wielooddziałowej firmie. Co więcej, z uwagi na wykorzystanie efektywnego narzędzia Slican ConfigWEB masz możliwość zbudowania indywidualnego systemu wraz z jego konfiguracją przez przeglądarkę internetową.


NAJWAŻNIEJSZE SĄ TWOJE POTRZEBY

ZAPEWNIJ SOBIE KOMFORT W KOMUNIKACJI
Kluczem do uzyskania obsługi klienta na najwyższym poziomie jest sprawna komunikacja pomiędzy oddziałami, wraz z pakietowym przesyłaniem informacji oraz w razie awarii, dodatkowymi trasami dla ruchu telekomunikacyjnego. Dodatkowo, bardzo ważny jest sprawny i prosty dostęp do centrali – w tym przypadku dzieje się to bezpośrednio. Możliwość błyskawicznej reakcji, a zarazem zoptymalizowania zarządzania systemem gwarantuje dostęp przez Internet lub z sieci LAN/WAN.
Priorytetem okazuje się również analiza zarówno historii połączeń, jak i rozmów. Owa analiza umożliwia wyeliminowanie wąskich gardeł. Jeśli chodzi o bezpieczeństwo systemu, jest to zagwarantowane poprzez szyfrowanie połączeń video i voice (TLS/SRTP) oraz redundację (CM400P i CM600P). Innymi słowy, oznacza to zdublowanie elementów systemu, co może zapewniać ciągłość pracy nawet w przypadku awarii.
Ponadto, telefony SIP realizują wiadomości tekstowe, a zarówno treść połączeń voice, jak i dane bilingowe mogą być rejestrowane. Do tego dochodzi:
- Zintegrowany system CallCenter
- Komunikator Messenger CTI
- Wielofunkcyjna poczta głosowa Voice2mail
- Zaawansowany interaktywny IVR
Natomiast możliwość zarządzania przez sieć wieloma elementami systemu z jednego miejsca zapewnia narzędzie ConfigWEB.
Centrale VoIP - Ostrów Wielkopolski, Kalisz, Jarocin
Oferowane rozwiązania teleinformatyczne to nowoczesna technologia, która sprawdzi się w organizacji biznesowej niezależnie od sektora i branży, w której działa. Zapewniamy profesjonalny serwis techniczny i kompleksowe wsparcie doradcze związane z funkcjonowaniem central telefonicznych VoIP wielu renomowanych producentów (m.in. Slican, Panasonic).
Usługi kierujemy szczególnie do podmiotów zlokalizowanych na terenie Ostrowa Wielkopolskiego, Kalisza, Jarocina, Krotoszyna, Pleszewa i okolic. Zapraszamy do kontaktu i współpracy.
Serwis i wsparcie central SLICAN, PANASONIC, PLATAN oraz innych
Masz pytania?
Czekamy na kontakt aby rozwiać wszystkie wątpliwości.