Centrale telefoniczne

SYSTEM DUŻYCH MOŻLIWOŚCI

Slican NCP to system zunifikowanej komunikacji z szerokim zakresem usług: call center, komunikator, czat, wysyłanie sms-ów, automatyczne generowanie zapowiedzi Text2Speech, nagrywanie rozmów, voice2mail, fax2mail, konferencje i video konferencje, zarządzalne kolejkowanie połączeń i inne. Systemy NCP mogą obsługiwać firmy i instytucje, których oddziały, są zlokalizowane w dowolnym miejscu. Efektywne zarządzanie elementami systemu i usługami w firmie wielooddziałowej zapewnia elastyczne oprogramowanie z dostępem do sieci LAN i WAN oraz wydzielonej tylko dla systemu NCP (INT). Slican ConfigWEB jest sprawnym narzędziem do zbudowania indywidualnego systemu i jego konfigurację przez przeglądarkę internetową.

NAJWAŻNIEJSZE SĄ TWOJE POTRZEBY

Platforma Slican NCP jest solidnym fundamentem na którym klient sam układa kolejne elementy systemu wg własnych potrzeb. W technologii IP można stworzyć system według dowolnych wymagań. Łączenie siedziby głównej z oddziałami na terenie kraju i za granicą jest możliwe i nieograniczone. Centrala Slican NCP może zapewnić telekomunikację dla 300, 1 000 lub nawet 10 000 użytkowników. Mogą to być pracownicy call center, firm doradczych, czy też mobilni agenci ubezpieczeniowi lub firmy świadczące usługi serwisowe, wsparcie techniczne. Wszędzie tam, gdzie jest potrzebny stały, szybki i bezpośredni kontakt z siedzibą główną lub z klientem. Platforma Slican NCP jest skalowalna i doskonale dostosowuje się do wymagań klienta, także w zakresie podwójnego sterowania, zasilania i HotSwap

ZAPEWNIJ SOBIE KOMFORT W KOMUNIKACJI

Obsługę klienta na najwyższym poziomie zapewni szybka komunikacja pomiędzy oddziałami, pakietowe przesyłanie informacji, a także dodatkowe trasy dla ruchu telekomunikacyjnego w czasie awarii. Do tego analiza historii połączeń i rozmów w celu eliminowania wąskich gardeł. Szybki i łatwy dostęp do centrali: bezpośrednio, z sieci LAN/ WAN lub przez Internet – daje możliwość natychmiastowej reakcji i usprawnia zarządzanie systemem. Bezpieczeństwo systemu to szyfrowanie połączeń video i voice (TLS/SRTP), redundancja (CM400P i CM600P) czyli zdublowanie elementów systemu, co zapewnienia ciągłość jego pracy nawet podczas awarii. Telefony SIP realizują wiadomości tekstowe. Treść połączeń voice oraz dane bilingowe mogą być rejestrowane. Całość dopełnia zintegrowany system CallCenter, komunikator MessengerCTI, wielofunkcyjna poczta głosowa (voice2mail) oraz zaawansowany interaktywny IVR. Zintegrowanie zarządzania wieloma składnikami sytemu z jednego miejsca za pomocą narzędzia ConfigWEB ułatwi pracę każdemu administratorowi.

Serwis i wsparcie central PANASONIC, PLATAN oraz innych

Ze względu na informacje o wycofaniu się z rynku central telefonicznych firmy Panasonic, oferujemy dalej pełne wsparcie i serwis central naszych klientów.

Masz pytania?

Czekamy na kontakt aby rozwiać wszystkie wątpliwości.

Pracujemy z najlepszymi: