(nowość) Slican NCPBX

System dużych możliwości

Slican NCP to sieciocentryczna centrala telefoniczna IP, która realizuje połączenia w szerokim zakresie
intensywności ruchu telekomunikacyjnego zarówno IP jak i TDM. Obsługuje firmy i instytucje, których
oddziały, mogą być zlokalizowane w dowolnym miejscu. Efektywne zarządzanie komunikacją w firmie
wielooddziałowej zapewnia wysokiej klasy sprzęt, elastyczne oprogramowanie central serii NCP z dostępem
do sieci LAN i WAN. Zintegrowana aplikacja webowa Slican ConfigWEB daje dodatkowe narzędzie do
skutecznego budowania własnego systemu i jego konfiguracji przez przeglądarkę internetową.

NAJWAŻNIEJSZE SA TWOJE POTRZEBY
Platforma Slican NCP jest solidnym fundamentem na którym klient sam układa kolejne elementy systemu wg
własnych potrzeb. W technologii IP można stworzyć system według dowolnych wymagań. Łączenie siedziby
głównej z oddziałami na terenie kraju i za granicą jest możliwe i nieograniczone. Centrala Slican NCP może
zapewnić telekomunikację dla 300, 1 000 lub nawet 10 000 użytkowników. Mogą to być pracownicy
call center, firm doradczych, czy też mobilni agenci ubezpieczeniowi lub firmy świadczące usługi serwisowe,
wsparcie techniczne. Wszędzie tam, gdzie jest potrzebny stały, szybki i bezpośredni kontakt z siedzibą główną
lub z klientem. Platforma Slican NCP jest skalowalna i doskonale dostosowuje się do wymagań klienta,
także w zakresie podwójnego sterowania, zasilania i HotSwap.

ZAPEWNIJ SOBIE KOMFORT W KOMUNIKACJI
Obsługę klienta na najwyższym poziomie zapewni szybka komunikacja pomiędzy oddziałami, pakietowe
przesyłanie informacji, a także dodatkowe trasy dla ruchu telekomunikacyjnego w czasie awarii. Do tego
analiza historii połączeń i rozmów w celu eliminowania wąskich gardeł. Szybki i łatwy dostęp do centrali:
bezpośrednio, z sieci LAN/ WAN lub przez Internet - daje możliwość natychmiastowej reakcji i usprawnia
zarządzanie systemem. Bezpieczeństwo systemu to szyfrowanie połączeń video i voice (TLS/SRTP),
redundancja (CM400P i CM600P) czyli zdublowanie elementów systemu, co zapewnienia ciągłość jego pracy
nawet podczas awarii. Telefony SIP realizują wiadomości tekstowe. Treść połączeń video i voice oraz dane
bilingowe mogą być rejestrowane. Całość dopełnia wielofunkcyjna poczta głosowa (fax2email/voice2email)
oraz zaawansowany interaktywny IVR. Zintegrowanie zarządzania wieloma składnikami sytemu z jednego
miejsca za pomocą narzędzia ConfigWEB ułatwi pracę każdemu administratorowi.




załącznik PDF